روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

۲۸ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار می کند:

برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان  جمعیت هلال احمر استان یزد

دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بمناسبت ماه صفر مسابقه کتابخوانی را در بین کارکنان این جمعیت برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت ماه صفر مسابقه کتابخوانی با عنوان کتاب(تعالی هلال) در مورد با حلول ماه صفر، احکام نماز مسفر و قضا  آیات ، احکام نماز عید فطر و قربان ، اربعین و مناسبتهای مذهبی ماه صفر و .... را در هر روز از ماه صفردر بین کلیه کارکنان جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار می کند.

کارکنان جواب سوالات هرروز را تا پایان وقت اداری همانروز از طریق اتوماسیون اداری ارسال نموده و هر روز به برندگان به قید قرعه جوایز نفیسی از طرف دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت اهداء خواهد شد


 

  • روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان داشت :

خدمات ارائه شده در درمانگاه جمعیت هلال احمر

دکتر محمدعلی غنی زاده معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد از خدمات ارائه شده در درمانگاه این جمعیت  خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد /  معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت : درمانگاه این جمعیت با استفاده از امکانات ، تجربه و کادر فنی مناسب آمادگی خود را جهت ارائه خدمات ( پزشک عمومی ، پزشک متخصص ، داندانپزشکی ، مامایی ، تزریقات ، واکسیناسیون حجاج و مساقران خارج از کشور ، پانسمان های روز دنیا جهت بیماران پای دیابتی ، زخم بستر واستومی و ... به پرسنل محترم تمام ادارات و سازمانهای استان را دارد.

دکتر محمد علی غنی زاده در ادامه گفت : هیچ‌گونه محدودیتی در پذیرش نخواهیم داشت و مراجعه‌کنندگان هر تعداد که باشند، خدمات مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است این درمانگاه در خیابان کاشانی جنب داروخانه هلال احمر واقع شده است و تلفن تماس درمانگاه 36288455 می باشد.

  • روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

دکتر حمید پارساییان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد درگذشت سرکار خانم دکتر قیصری کارشناس ستاد بحران استان را تسلیت گفت .



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حمید پارساییان عنوان داشت : درگذشت همکار صدیق و تلاشگرمان سرکار خانم دکتر فروغ قیصری خواهر گرامی شهید قیصری را ، به خانواده گرامیشان و بازماندگان آن مرحومه و همچنین کلیه همکاران محترم و ستاد بحران استان تسلیت عرض می نماییم و برای آن مرحومه از خداوند متعال طلب آمرزش و مغفرت مسئلت می نماییم .

  • روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد خبرداد:

رتبه عالی و دوم کشوری کانون  «غنچه‌های هلال» استان یزد در ارزیابی سه سال اخیر

حامد صدیقی با اشاره به ارزیابی عملکرد شاخه غنچه‌های هلال سراسر کشور در سه سال اخیر از سوی سازمان جوانان، از کسب رتبه عالی  و رتبه دوم کشوری برای کانون غنچه‌های هلال احمر استان یزد خبر داد.


 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حامد صدیقی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت : در سال­های ۹۱، ۹۲ و شش ­ماهه­ نخست سال ۹۳ در خصوص اقدامات انجام شده در راستای اجرای برنامه های مصوب و ابلاغی مرتبط با کانون غنچه­ های هلال همراه با گزارش هایی از نتایج حاصل از ارزیابی­ های به عمل آمده کانون غنچه های هلال استان رتبه عالی  و رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است .

صدیقی در ادامه با تقدیر از اعضای کانون غنچه‌های هلال جمعیت هلال‌احمر استان یزد و مربیان آن‌ها ، ابراز امیدواری کرد : با اجرای موفق برنامه‌های آتی در ارزیابی عملکرد کانون غنچه‌های هلال جمعیت هلال‌احمر کشور در شش ماهه دوم سال ۹۳ نیز شاهد شکوفایی غنچه‌های هلال جمعیت استان یزد و شاهد کسب رتبه عالی در کشور باشیم.

  • روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور بافق برگزار کرد

برگزاری جلسه فرهنگی توسط کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور بافق

جلسه فرهنگی با همکاری بسیج و هلال احمر در کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / این جلسه با حضور ریاست دانشگاه ، رئیس شعبه جمعیت هلال احمر ، مسئول فرهنگی و فعالان دانشجویی در خصوص مسائل  فرهنگی  در کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور مرکز بافق برگزار شد .

جلسه با ارائه برنامه ها توسط واحد فرهنگی بسیج و هلال احمر آغاز شد .اولویت برنامه های روز دانشجو با برگزاری همایش روز دانشجو ،توسط واحد فرهنگی و انسجام آن با همکاری پایگاه بسیج و هلال احمر در قالب برگزاری چادر سلامت( توسط هلال احمر ),غرفه صنایع دستی ,غرفه عکس( با مضمونهای عکس شهدای دانشجو,دانشجوی نخبه ,عکس فعالیتهای فرهنگی) و غرفه معرفی کتاب  با همکاری واحد فرهنگی و بسیج صورت گرفت .در ضمن برنامه ریزی جهت تشکیل و تقویت انجمن های علمی از اهم موارد مطروحه در جلسه بود

در پایان ریاست دانشگاه از فعالیت کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه تقدیر و تشکر نمود .


  • روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

در هفته بسیج ؛

دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با خانواده شهدای امدادگر

دکتر حمید پارسائیان ، در هفته بسیج با خانواده شهدای امدادگر استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / پارسائیان در این دیدارها با تاکید بر حفظ ارزشهای ایثار و شهادت در جامعه اسلامی گفت: خانواده های شهدا و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند باید پاس داشته شود.
وی افزود:
با بیان اینکه دفاع مقدس مقطع طلایی حضور ملت قهرمان، فهیم و انقلابی ایران اسلامی در عرصه‌ی مبارزات حق طلبانه و ضمانت کننده دوام و استمرار انقلاب اسلامی ایران می باشد گفت: هلال احمر در طول دوران دفاع مقدس و همچنین بعد از آن تاکنون خدمات زیاد و قابل توجهی از جمله آموزش و اعزام امدادگر به جبهه های نبرد حق علیه باطل، اسکان موقت جهت آوارگان، فراهم آوردن مایحتاج روزمره اولیه برای جنگ ‌زدگان و درمان آسیب ‌دیدگان و مجروحان جنگی، ارتباط بین اسرا و خانواده ‌های عزیزشان داشته که نشان آن شهدای امدادگری است که تقدیم اسلام و انقلاب شده‌اند.


  • روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / “محمد رضا فتاحی ” بخشدار مرکزی بافق به اتفاق چند تن از خبرنگاران شهرستان از پایگاه امداد جاده سه چاهون بازدید کرد .

در این بازدید بخشدار مرکزی بافق ضمن اطلاع از عملکرد این پایگاه طی چند ماهه اخیر از مشکلات جاده ای و کمبودهای پایگاه آگاه و برای رفع آن قول مساعدت و پیگیری داد.



  • روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

بسیجی نیز نماد عزت ، اقتدار ، مسئولیت پذیری و باورمندی به اصول و مبانی انقلاب شکوهمند اسلامی و تجلی عشق و دلدادگی به آرمانهای اعتقادی و ملی است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد فرا رسیدن پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، را به همه بسیجیان تبریک و تهنیت عرض نمود.



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / دکتر حمید پارسائیان  در این پیام بیان کرد : نیک می دانیم که این نهاد مردمی، توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، پاسدار اسلام و مجاهد راه خدا و با درایت و هوشیاری بی نظیری برای مبارزه با ظلم و ستم ایجاد شد و توانست در روزگاری سیاه، ایران عزیز را از چنگال طاغوتیان و بعد از آن از آسیب و کینه توزی دشمنان خارجی مصون نگه داشته و موجبات عزت و سرافرازی میهن عزیز را رقم زد.

وی افزود : چه تعبیر درستی امام بسیجیان از این نهاد داشت زمانی که آن را شجره طیبه و درخت تنومندی توصیف کرد که در معنویت و اخلاص ریشه دارد و از حلاوت و طراوت آن ایران عزیز همیشه سربلند و پیروز خواهد بود.

بسیجی نیز نماد عزت ، اقتدار ، مسئولیت پذیری و باورمندی به اصول و مبانی انقلاب شکوهمند اسلامی و تجلی عشق و دلدادگی به آرمانهای اعتقادی و ملی است .

دکتر حمید پارسائیان اظهار داشت : خدا را شاکریم در چنین روزی شاهد رویش و بالندگی این نهاد مردمی هستیم و همواره خود را مدیون ایثارگری ها و پایمردی بسیجیان و امام بسیجیان در طول تاریخ پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانیم.

یک بار دیگر هفته بسیج را خدمت تمامی بسیجیان عزیز و حضرت آیت اله خامنه ای(مدظله العالی) تبریک و تهنیت عرض می کنم .

  • روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد یزد برگزار کرد

در هفته ملی دیابت طرح غربالگری دیابت از کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد انجام شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد /  به همت حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد کانون دانشجویی هلال احمر این دانشگاه در هفته ملی دیابت اقدام به اجرای طرح غربالگری دیابت از کارمندان و اساتید دانشگاه نمود.

 در این طرح بیش از 300 نفر از کارمندان و اساتید در این طرح شرکت داشتند که از آنها تست قند خون ، فشار و ... گرفته شد.

 از برنامه های این کانون دانشجویی برگزاری همایش ویژه کارمندان و اساتیدی است که میزان قند خون آنها در مرز و یا فراتر از آن می باشد .

 لازم به توضیح است کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قبل از اجرای این طرح با تهیه بروشور هایی نسبت به اطلاع رسانی بیماری دیابت و انواع آن اقدام و پیش از این نیز با همکاری و همراهی حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز برنامه هایی را در راستای سلامت کارمندان و اساتید این دانشگاه انجام داده است .


  • روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد :

اعزام 25 کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی و شهری استان یزد

معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد در سال 93 با اعزام 25 کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی و شهری با هدف ارائه خدمات بهداشتی ، پزشکی و معیشتی اقدام نموده است .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / آقای بحرینی گفت : کاروان سلامت بعنوان یکی از طرح های مهم در راستای اهداف بشر دوستانه در دستور کار این جمعیت قرار دارد  و با بهره گیری از خدمات و مشارکت مالی داوطلبان و خیرین برای حفظ سلامتی و درمان رایگان بیماران نیازمند و کمک به بهبود سطح معیشتی افراد محروم و افزایش آگاهی آنان خصوصا َ در زمینه های مقابله با بیماریهای شایع و واگیر دار، مشاوره های خانوادگی و  سوء تغذیه تلاش می شود  .

وی افزود: تعداد 1384 نفر از خدمات این کاروانها بهره مند شدند و تعداد 623 بسته بهداشتی و غذایی بین آنان توزیع گردیده است .

بحرینی گفت :  در این طرح تمامی داوطلبان بدون هیچگونه چشمداشت مادی و با تلاش بی وقفه خود از بروز بیماری‌ها و معلولیت‌های فراوان در محیط شهر و روستا پیشگیری می‌کنند و چه بسا بسیاری از بیماری‌های نا شناخته و یا نهفته‌ای که در اجرای این طرح شناسایی می‌شوند.

معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه اظهار داشت: اعضا و داوطلبان نقش اول اجرای این طرح‌ها هستند و جمعیت نقش تابع دارد، به این معنی که ابتدا باید با بهره گیری از خدمات و مشارکت مالی داوطلبان و خیرین، زمینه‌های لازم فراهم و سپس جمعیت با اتخاذ روش‌های مدیریتی این پروژه‌ها را به مرحله‌ی اجرا در می‌آورد.

وی در ادامه با اشاره به نحوه فعالیت و کمک رسانی داوطلبان متخصص جمعیت به اقشار نیازمند افزود: داوطلبان متخصص طی سالیان متمادی با صرف میلیادر‌ها ریال از وقت و سرمایه خود ، بدون نیاز به کار تبلیغی، تمام توان خود را در راستای حمایت از سلامت انسان‌ها به کار بسته‌اند.


  • روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد