روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

روز پر حادثه برای امدادگران هلال احمر شهرستان اردکان

وقوع دو حادثه ی سقوط از ارتفاع و واژگونی موتورسیکلت؛ مصدومیت شدید دو نفر را بدنبال داشت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / جواد کمال آبادی رئیس شعبه جمعیت هلال احمر اردکان بیان کرد : در حادثه ی اول؛ سقوط از ارتفاع، منجر به مصدومیت یکی از اتباع بیگانه شد.

وی افزود :  در این حادثه که ساعت 7:12 دقیقه صبح امروز در کارخانه در حال احداث پتروشیمی (پشت کارخانجات ایفاسرام) به وقوع پیوست کارگر افغان با سقوط از ارتفاع 13 متری دچار مصدومیت شدید گردید.

کمال آبادی اظهار کرد :  نجاتگران هلال احمر اردکان مستقر در پایگاه امامزاده سیدنورالدین پس از اطلاع از وقوع این حادثه؛ خود را به محل رسانیدند و ضمن فیکس کردن مصدوم و انجام کمکهای اولیه؛ وی را به بیمارستان ضیایی اردکان انتقال دادند.

رئیس شعبه جمعیت هلال احمر اردکان در ادامه افزود :همچنین در حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت که ساعت 10:20 دقیقه امروز به وقوع پیوست راکب موتورسیکلت به شدت مصدوم شد که نجاتگران هلال احمر اردکان مستقر در پایگاه امامزاده نسبت به انتقال مصدوم به پایگاه و انجام کمکهای اولیه و رگ گیری بر روی وی اقدام نمودند.

 وی در پایان گفت : راکب مصدوم موتورسیکلت به بیمارستان ضیایی انتقال داده شد.

این حادثه در محور اردکان به نائین (ورودی پمپ بنزین امامزاده) اتفاق افتاد


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۰/۰۲
  • ۱۱۹ نمایش
  • روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی