روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

به مناسبت روز جهانی داوطلبان در مراسمی با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ، از بیست داوطلب فعال و برتر جمعیت هلال احمر اردکان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ، در این مراسم که معاون فرماندار ، رییس شورای شهر ،رییس و اعضای شورای اجرایی هلال احمر شهرستان اردکان نیز حضور داشتند .

همچنین از خدمات سی ساله آقای رضا ولایتی از پرسنل جمعیت هلال احمر اردکان که چندی قبل به افتخار بازنشستگی نائل شده به طور ویژه تجلیل به عمل آمد .

از نکات جالب توجه این مراسم مذاکره تلفنی آقای تابش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور بود که دکتر کولیوند ضمن تبریک و خسته نباشید به کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر اردکان ، نسبت به تامین برخی تجهیزات از جمله اختصصاص یک دستگاه خودروی نجات جهت استفاده در پایگاه غزال سیاه کوه در محور اردکان چوپانان قول مساعد داد .

پنجم دسامبر برابر با چهاردهم آذر ماه ، روز جهانی داوطلبان نامگذاری شده است .







  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۰/۲۰
  • ۱۱۱ نمایش
  • روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی