روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

بسیجی نیز نماد عزت ، اقتدار ، مسئولیت پذیری و باورمندی به اصول و مبانی انقلاب شکوهمند اسلامی و تجلی عشق و دلدادگی به آرمانهای اعتقادی و ملی است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد فرا رسیدن پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، را به همه بسیجیان تبریک و تهنیت عرض نمود.



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / دکتر حمید پارسائیان  در این پیام بیان کرد : نیک می دانیم که این نهاد مردمی، توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، پاسدار اسلام و مجاهد راه خدا و با درایت و هوشیاری بی نظیری برای مبارزه با ظلم و ستم ایجاد شد و توانست در روزگاری سیاه، ایران عزیز را از چنگال طاغوتیان و بعد از آن از آسیب و کینه توزی دشمنان خارجی مصون نگه داشته و موجبات عزت و سرافرازی میهن عزیز را رقم زد.

وی افزود : چه تعبیر درستی امام بسیجیان از این نهاد داشت زمانی که آن را شجره طیبه و درخت تنومندی توصیف کرد که در معنویت و اخلاص ریشه دارد و از حلاوت و طراوت آن ایران عزیز همیشه سربلند و پیروز خواهد بود.

بسیجی نیز نماد عزت ، اقتدار ، مسئولیت پذیری و باورمندی به اصول و مبانی انقلاب شکوهمند اسلامی و تجلی عشق و دلدادگی به آرمانهای اعتقادی و ملی است .

دکتر حمید پارسائیان اظهار داشت : خدا را شاکریم در چنین روزی شاهد رویش و بالندگی این نهاد مردمی هستیم و همواره خود را مدیون ایثارگری ها و پایمردی بسیجیان و امام بسیجیان در طول تاریخ پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانیم.

یک بار دیگر هفته بسیج را خدمت تمامی بسیجیان عزیز و حضرت آیت اله خامنه ای(مدظله العالی) تبریک و تهنیت عرض می کنم .

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۹/۲۲
  • ۱۴۵ نمایش
  • روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی