روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

به مناسبت گرامیداشت هفته داوطلبان و تکریم سالمندان انجام  مانور پناه گیری و خروج اضطراری و کنترل فشار خون در محل خانه سالمندان اشکذر توسط مربیان داوطب این جمعیت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر سرکارخانم اعظم شهرستانی اظهار داشت : در مورخ 15/9/1393 مربیان داوطب این جمعیت جهت انجام  مانور پناه گیری و خروج اضطراری و کنترل فشار خون در محل خانه سالمندان اشکذر حاضر شدند تابه اتفاق 25 نفر از زنان سالمند آن مرکز برنامه فوق را اجرا نمایند.

خانم شهرستانی در ادامه بیان نمود :  بعد از حضور در خانه سالمندان با اشنایی با بحث کمکهای حمایتی جمعیت در مواقع بحران و جذب داوطلبان جهت همکاری با جمعیت، مسایل و مشکلات سالمندی راه های تندرستی و سلامتی و سپس راه های پیشگیری از بحران های آسیب پذیر از جمله زلزله و روش های پناه گیری امن،مکان های امن منزل، روش های حمایت از سر و گردن و نهایتا خروج اضطراری را فرا گرفتند که در نهایت با مانور فرضی زلزله، سالمندان سعی نمودند مکان های امن را پیدا نموده و پناه گیری نمایند.

در پایان ضمن بحث در مورد روش های کنترل استرس و تنش های دوران سالمندی و راه های کنترل فشار و قند خون بحث شد و از سالمندان کنترل فشار خون به عمل آمد.




  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۰/۲۰
  • ۱۳۹ نمایش
  • روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی