روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی ضمن تکریم و بزرگداشت روز دانشجو، آورده است: بی تردید دانشجویان و دانشگاهیان همواره، از تأثیرگذارترین و پیشروترین اقشار جامعه در آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و ایجاد شور و شعور انقلابی بوده اند و در تاریخ معاصر کشورمان نیز کارنامه ای درخشان از خود به جای گذاشته اند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / دکتر حمید پارسائیان گفت : مهمترین رسالت دانشجویان در دوره کنونی جهاد علمی است و این قشر عظیم می توانند با فعالیتهای تحقیقاتی و پژوهشی پایه گذار خودکفایی کشور در بسیاری از زمینه ها باشند .

پارسائیان گفت : دانشجو به عنوان نیروی فعال و پویای هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر کشورمی باشد و از آنجا که دانشگاه، خاستگاه عقلانیت است، حرکت جامعۀ دانشگاهی ما باید بر درایت، منطق، صمیمیت، حفظ ارزش‌های انقلاب و دوری از افراطی‌گری استوار باشد تا با توکل بر خدا، بتوانیم بیش از پیش افق‌های جدید و گسترده‌ای از فرهنگ و دانش را به روی خود و جامعه بگشاییم.

وی همچنین ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را به تمامی اصحاب علم و اندیشه در کشور خصوصاً دانشجویان و اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر استان تبریک گفته و موفقیت همه دانشجویان تلاشگر و مومن ایرانی را در جهت تولید علم و تلاش روزافزون در جهت نیل به اهداف بلند نظام اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند منان خواستار شد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۰/۲۰
  • ۱۳۱ نمایش
  • روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی