روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

همزمان با برنامه های دهه ایمنی (14 الی 25 آبانماه)  مانور "روز بدون حوادث ترافیکی" در یزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ، رزمایش روز بدون حوادث ترافیکی در روز 17 آبان ماه سال جاری در یزد برگزار شد . این مانور با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، معاونت امداد و نجات جمعیت هلال و احمر استان ، فرمانده پلیس راه استان و سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان و دستگاههای اجرایی و جمعی از امدادگران استان مرتبط با این طرح در جاده کمربندی یزد کنار امام زاده سلطان برگزار شد .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این مانور ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش و تقدیر از حضور مدعوان، اجرای رزمایش روز بدون حوادث ترافیکی در استان را نمادی از عزت، قدرت، تعامل، هم‌فکری و هم‌پوشانی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح دانست.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با برگزاری این رزمایش باید اقدام به اطلاع‌رسانی عمومی کنند تا با همکاری و هم‌اندیشی شاهد برگزاری هر چه بهتر این مانور و کاهش چشم‌گیر تلفات جاده‌ای در این روز و روز‌های دیگر باشیم.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را توجه دادن مردم و مسئولان نسبت به مشکل فزاینده حوادث رانندگی و عواقب وخیم آن، ارتقای دانش و ایجاد تعهد بیشتر با هدف افزایش ایمنی و ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر بین دستگاه‌‌های اجرایی مرتبط و بخش خصوصی فعال در این زمینه عنوان کرد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۹/۰۷
  • ۱۰۱ نمایش
  • روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی